skip to Main Content

Atunci când vrem să  încărcăm în contul de SkyDrive, documente, prezentări, etc., dar folosind un alt cont, o să observaţi că nu se poate executa Sign Out pentru utilizatorul curent.

Acum, pentru acest lucru avem două soluţii la îndemână:

– instalaţi Service Pack 1;
– ştergeţi cookie-urile din sistem.

Cum ştergem cookie-urile ?
– deschidem Internet Explorer – meniul Tools Internet Options – click pe butonul Delete din secţiunea Browsing history;

Log Out of SkyDrive - cum schimb utilizatorul din secţiunea Save & Send din Office

– dacă nu dorim să curăţăm tot, putem debifa toate opţiunile, mai puţin opţiunea Cookies;

Log Out of SkyDrive - cum schimb utilizatorul din secţiunea Save & Send din Office

– click pe butonul Delete – click pe butonul Close.

Acum, accesăm Word, Excel, etc. şi ne conectăm folosind adresa dorită.

 

Update:
Pentru a automatiza procesul de ştergere a cookie-urilor, putem folosi un batch file.
Deschide-ţi notepad şi copiaţi următorul cod:  del /Q /F "%USERPROFILE%\Cookies\*.txt"

Salvaţi-l ca DelCookies.bat şi apoi rulaţi-l.
Acest batch file va elimina conţinutul de tip text, din folder-ul Cookies.

Notă: copiaţi codul cu tot cu ghilimele, pentru că dacă aveţi un profil ce conţine spaţii între nume, codul nu va rula.

(Visited 8 times, 1 visits today)

Cosmin Tătaru

Pasionat de blogging și tehnologie încă din 2009, Cosmin este aici să vă ajute să vă creșteți vânzările și productivitatea punând tehnologia la treabă pentru dumneavoastră.

Suport-Clienti
Mergeți sus