skip to Main Content

Pentru suita Microsoft Office avem posibilitatea de modifica locaţiile de salvare şi deschidere, din cadrul ferestrei Open sau Save/SaveAs.
Acea fereastră are în partea stângă o zonă în care putem accesa mai rapid anumite locaţii.

Pentru Save/Save As avem: Save In
Pentru Open avem: Look In

Modificarea meniului Look In/Save In pentru Microsoft Office

Dacă avem locaţii favorite şi vrem să le accesăm mult mai rapid, le putem adăuga în acea secţiune.

Cum ?
– accesăm dosarul dorit (în cazul meu C:Windows);
– click dreapta în secţiunea Look In/Save In;
– din meniul contextual selectăm opţiunea: Add ‘Windows’

Pentru a nu repeta această operaţie după fiecare reinstalare a sistemului de operare, putem salva cheia din regiştrii:

StartRunRegedit;
– navigăm până la cheia: [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office14.0\Common\Open FindPlaces\UserDefined\Places]

Calea: Office14.0 diferă  în funcţie de versiunea de Office instalată:
– Office 2010 – 14.0
– Office 2007 – 12.0
– Office 2003 – 10.0

– click dreapta pe cheia UserDefinedPlacesExport – selectăm locaţia şi atribuim un nou nume – Save.

Dacă vrem să eliminăm din locaţiile standard (My Computer, My Documents, etc.), trebuie să creăm o nouă înregistrare în respectiva cheie.
Ex.:
– pentru a elimina My Documents, navigam până la cheia: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office14.0\Common\Open\FindPlaces\StandardPlaces\MyDocuments
– în partea dreaptă creăm o înregistrare de tip DWORD (New – DWORD Value) cu numele Show.
– îi vom atribui valoarea 0 pentru a o ascunde şi valoarea 1 pentru a o afişa.

(Visited 6 times, 1 visits today)

Cosmin Tătaru

Pasionat de blogging și tehnologie încă din 2009, Cosmin este aici să vă ajute să vă creșteți vânzările și productivitatea punând tehnologia la treabă pentru dumneavoastră.

Suport-Clienti
Mergeți sus