skip to Main Content

Listele personalizate nu sunt altceva decât informaţiile cu care lucrăm frecvent şi pe care nu dorim să le introducem de fiecare dată.

De ex.:
– acelaşi cap de tabel;
– aceleaşi nume pe o anumită coloană;
– o listă cu oraşe, nume, fructe, etc.
– etc.

Pentru a nu crea de fiecare dată aceste liste, avem posibilitatea să exportam cheia din regiştrii care conţine acele liste.
Pentru cei care nu ştiu cum se accesează editorul care permite crearea listelor personalizate, iată cum puteţi proceda în funcţie de versiunea de Office instalată:
- Office 2003 => Tools - Options - tab-ul Custom Lists;
- Office 2007 => butonul Office - Excel Options - categoria general - butonul Edit Custom Lists;
- Office 2010 => meniul File - Options - categoria Advanced - secţiunea General - Edit Custom Lists.

Acum, să vedem cum exportăm aceste liste.
Start – Run – regedit – navigaţi până la cheia: [HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Office/14.0*/ExcelOptions]
– în panoul din partea dreaptă, executaţi click dreapta pe valoarea SmartList şi din meniul contextual, selectaţi opţiunea Export – îi atribuiţi un nume – Save.

După o reinstalare a sistemului de operare sau a Office-ului, este suficient să executaţi dublu click pe cheia exportată şi listele personalizate sunt importate.

Calea: Office/14.0 diferă în funcţie de versiunea de Office instalată:
– Office 2010 – 14.0
– Office 2007 – 12.0
– Office 2003 – 10.0

(Visited 10 times, 1 visits today)

Cosmin Tătaru

Pasionat de blogging și tehnologie încă din 2009, Cosmin este aici să vă ajute să vă creșteți vânzările și productivitatea punând tehnologia la treabă pentru dumneavoastră.

Suport-Clienti
Mergeți sus