skip to Main Content

De regulă, crearea unui eveniment sau a unei întâlniri online, etc. nu este o operaţie foarte dificilă.
Se specifică o locaţie, membrii, datele de început şi sfârşit şi se creează elementul dorit.
Desigur, mai sunt şi alte elemente ce necesită atenţia noastră.

În acest tutorial voi crea un eveniment recurent şi anume, o zi de naştere.

Cum se procedează ?

  •  se accesează tab-ul Home, grupul de comenzi New, comanda New Items;
  • din meniul afişat se execută un click pe opţiunea Appointment;

Acum, vom completa câmpurile:

  • Subiect;
  • Locaţie.
Cum se creează un eveniment în Outlook ?

Vom modifica:

  • Data de început;
  • Data de sfârşit.
Cum se creează un eveniment în Outlook ?
 
Următorul pas constă în afişarea unei zone de timp (Time Zone) pentru evenimentul curent.
Pentru a afişa o astfel de zonă, se execută un click pe comanda Time Zone (tab-ul Event, grupul de comenzi Options).
 
Cum se creează un eveniment în Outlook ?
 
După cum se poate observa, noi am creat o întâlnire (appointment).
Nicio problemă. Pentru a o transforma într-un eveniment, este suficient să bifăm opţiunea All Day Event
Dacă am modifica doar  intervalul orar, ar rămâne tot întâlnire şi nu ar fi bine, fiindcă ziua de naştere ţine toată ziua.
 
 
Cum se creează un eveniment în Outlook ?
 
După bifarea acelei opţiuni, casetele în care este afişat intervalul orar sunt dezactivate. La fel se întâmplă şi pentru cele în care este afişată zona de timp.
 
În continuare, vom stabili o categorie şi vom modifica disponibilitatea.
Pentru a stabili o categorie, se va accesa tab-ul Event, grupul de comenzi Options, comanda Categorize.
Din meniul afişat se va selecta categoria care se potriveşte cu operaţia pe care o realizăm.
 
Cum se creează un eveniment în Outlook ?
 
De ce aş modifica disponibilitatea dacă am doar eu acces la calendar ?
Fiindcă la un moment dat poţi partaja calendarul cu alte persoane sau calendarul este găzduit pe un server de Exchange.
Fiind găzduit în Exchange, în mod implicit, cei din organizaţie îţi pot vedea disponibilitatea atunci când creează evenimente.
 
Cum se creează un eveniment în Outlook ?
 
În imaginea de mai jos se poate observa că în momentul în care este programată o întâlnire online pentru ziua respectivă, din cauza faptului că am stabilit o anumită disponibilitatea, ea va fi afişată şi celorlalţi colegi din organizaţie
  
Cum se creează un eveniment în Outlook ?
 
Pentru a modifica disponibilitatea atunci când are loc acest eveniment, vom accesa tab-ul Event, grupul de comenzi Options şi vom executa un click pe butonul din dreptul opţiunii
 
Cum se creează un eveniment în Outlook ?
 
Aici avem la dispoziţie 4 opţiuni:
  • Free – sunt disponibil toată ziua;
  • Tentative – poate o să accept o eventuală invitaţie;
  • Busy – sunt ocupat în acel interval;
  • Out of Office – sunt plecat de la birou în acea zi.
Pentru evenimentul acesta voi selecta Out of Office.
 
Ultimul pas constă în stabilirea unei recurenţe pentru acest eveniment.
De ce ? Fiindcă acesta se repetă în fiecare an, în aceeaşi zi şi lună.
 
Cum procedăm ?
  • se accesează tab-ul Event, grupul de comenzi Options şi se execută un click pe comanda Recurrence;
  • în fereastra deschisă se va bifa opţiunea Yearly şi se va confirma prin executarea unui click pe butonul OK.
Cum se creează un eveniment în Outlook ?
 
În acest moment avem un eveniment recurent.
Pentru a finaliza procesul de creare se va executa un click pe comanda Save & Close din tab-ul Event.
 
Cum se creează un eveniment în Outlook ?
(Visited 9 times, 1 visits today)

Cosmin Tătaru

Pasionat de blogging și tehnologie încă din 2009, Cosmin este aici să vă ajute să vă creșteți vânzările și productivitatea punând tehnologia la treabă pentru dumneavoastră.

Suport-Clienti
Mergeți sus