skip to Main Content

Operaţia de creare de utilizatori noi în Office 365 este una foarte simplă.
După ce creăm utilizatorul, tot ce mai trebuie făcut este să îi atribuim licenţele dorite şi să îi configurăm permisiunile.

Cum procedăm ?
– în pagina principală executăm un click pe link-ul Add users;

Administrare utilizatori - adăugarea unui nou utilizator

– mai departe vom completa câmpurile obligatorii;

Administrare utilizatori - adăugarea unui nou utilizator

– la pasul următor vom stabili şi permisiunile pentru noul cont;
– acestui utilizator îi voi atribui permisiuni administrative;

Administrare utilizatori - adăugarea unui nou utilizator

– următorul pas al wizard-ului ne cere să specificăm ce licenţe îi atribuim acestui utilizator;

Administrare utilizatori - adăugarea unui nou utilizator

– ultimul pas constă în expedierea datelor necesare conectării;
– putem expedia aceste date utilizatorului sau altui utilizator;

Administrare utilizatori - adăugarea unui nou utilizator

– acum, putem genera contul de utilizator;
– în imaginea de mai jos putem observa numele de utilizator, dar şi parola temporară;

Administrare utilizatori - adăugarea unui nou utilizator

– după ce am generat noul cont, suntem trimişi pe pagina de administrare a utilizatorilor.

Administrare utilizatori - adăugarea unui nou utilizator

[stextbox id=”info” caption=”Info” bgcolor=”ffffff”]La prima încercare de conectare pe noul cont, utilizatorului i se cere să modifice parola temporară, înainte de   a-şi accesa contul.[/stextbox]
(Visited 8 times, 1 visits today)

Cosmin Tătaru

Pasionat de blogging și tehnologie încă din 2009, Cosmin este aici să vă ajute să vă creșteți vânzările și productivitatea punând tehnologia la treabă pentru dumneavoastră.

Suport-Clienti
Mergeți sus