skip to Main Content

Office 365 ne permite să creăm documente, workbook-uri, etc. într-un mod foarte facil.
Nu trebuie decât să selectăm tipul de document, să îi stabilim un nume şi să îl populăm cu informaţii.

Cum procedăm ?
– executăm un click pe tipul de document dorit – în acest caz document Word;

Crearea unui nou document de tip Word

– la următorul pas vom stabili numele pentru noul document – extensia implicită este *.docx (nu poate fi schimbată);

Crearea unui nou document de tip Word

– acum, nu mai rămâne decât să populăm documentul creat sau să îl deschidem în Word, pentru a realiza o editare mai avansată.

Crearea unui nou document de tip Word

(Visited 9 times, 1 visits today)

Cosmin Tătaru

Pasionat de blogging și tehnologie încă din 2009, Cosmin este aici să vă ajute să vă creșteți vânzările și productivitatea punând tehnologia la treabă pentru dumneavoastră.

Suport-Clienti
Mergeți sus