skip to Main Content

Office 365 ne oferă două metodă de populare a bibliotecii cu documente:
– crearea documentelor folosind Office Web Apps;
– încărcarea unui document din PC.

În acest exemplu, o să discutăm despre a doua metodă.
Pentru a încărca un document existent, vom accesa link-ul Adăugare document din bibliotecă.

Cum încarc un document nou ?

Mai departe se deschide meniul de încărcare al documentului dorit.

Cum încarc un document nou ?

La ultimul pas ni se deschide un formular care pe lângă mesajul de salvare reuşită, ne oferă şi un formular pentru actualizarea proprietăţilor documentului: tip de conţinut, nume document şi titlu.

Cum încarc un document nou ?

După ce executăm click pe butonul Salvare, documentul se salvează în bibliotecă.

Urmăreşte un tutorial video:

(Visited 5 times, 1 visits today)

Cosmin Tătaru

Pasionat de blogging și tehnologie încă din 2009, Cosmin este aici să vă ajute să vă creșteți vânzările și productivitatea punând tehnologia la treabă pentru dumneavoastră.

Suport-Clienti
Mergeți sus