skip to Main Content

Atunci când creaţi utilizatori în Office 365, va trebui să le trimiteţi credenţialele de autentificare.
Pentru un număr mic de utilizatori, să zicem până la 10 utilizatori, puteţi copia credenţialele într-un E-mail.

Ce se întâmplă atunci când avem un număr foarte mare de utilizatori ?
Metoda copy-paste într-un E-mail nou nu mai este productivă.

De aceea, echipa Microsoft a pus la dispoziţie un set introductiv.
Acest set conţine, pe lângă materialele cu rol informativ, şi două şabloane de E-mail:

  • o365_welcome.oft
  • owa_welcome.oft

Puteţi deschide  Office 365 Welcome Message.docx şi apoi puteţi şterge textul de pe prima pagină, pentru a folosi doar informaţiile din tabel.
Pentru a personaliza tabelul cu informaţiile dorite, se va folosi Mail Merge.

Se va crea un workbook Excel, precum cel din imaginea de mai jos:

Cum folosesc setul introductiv din Office 365 ?

Coloana E-mail din tabel va conţine adresele personale/de serviciu ale fiecărui utilizator.
Acele adrese vor fi folosite atunci când vom expedia mesajele.

Apoi, din tab-ul Mailing din Word vom conecta workbook-ul la documentul şablon.
Se vor insera câmpurile de interes şi apoi se va folosi opţiunea Send E-mail messages.

Cum folosesc setul introductiv din Office 365 ?

Toate mesajele vor fi trimise folosindu-se contul implicit de E-mail.Cum folosesc setul introductiv din Office 365 ?

Pentru un exemplu concret, urmăriţi video tutorialul de mai jos.

(Visited 10 times, 1 visits today)

Cosmin Tătaru

Pasionat de blogging și tehnologie încă din 2009, Cosmin este aici să vă ajute să vă creșteți vânzările și productivitatea punând tehnologia la treabă pentru dumneavoastră.

Suport-Clienti
Mergeți sus