skip to Main Content

Noua versiune de Office 365 ne întâmpină cu o nouă interfaţă.
Desigur, elementele ce compun noua interfaţă au o denumire specifică.

Mai jos o să vă scriu noile denumiri.

Screenshot-ul de mai jos aparţine paginii de pornire din Office 365.

  1. Cross-Premises navigation;
  2. Feature Pane – apare doar în secţiunile de administrare a Exchange, Lync şi SharePoint, dar cu alte opţiuni;
  3. Me tileHelp şi Setings – apar în toate paginile din Office 365.

O365Preview

Imaginea de mai jos reprezintă un screenshot realizat paginii de administrare a Exchange, dar interfaţa este asemănătoare şi pentru Lync.

  1. Tabs
  2. Toolbar;
  3. List View;
  4. Details Pane

O365Preview2

Bara albastră care conţine Cross-Premises navigation mai conţine şi link-uri de navigare către OWA, Calendar, People, Newsfeed, SkyDrive, Sites, dar şi către secţiunea de administrare a Office 365, SharePoint, Exchange şi Lync.
Acest meniu se numeşte Suite Links.

În SharePoint:

  1. Cele două tab-uri sunt găzduite în ribbon. În funcţie de elementul activ, ribbon-ul va mai afişa şi alte tab-uri.
  2. Toolbar-ul în care găsim comenzile ce ne permit sa partajăm, urmărim, sincronizăm sau să edităm pagina se numeşte Promoted Actions.

O365Preview3

În Master Page vom găsi:

  • Promoted Actions -> PromotedActions Delegate Control
  • Cross-Premises navigation -> SuiteBarBrandingDelegate Delegate Control
  • Suite Links -> SuiteLinksDelegate Delegate Control

Desigur, toate elementele enumerate mai sus pot fi modificate folosind fie SharePoint Designer 2013, fie PowerShell.

(Visited 9 times, 1 visits today)

Cosmin Tătaru

Pasionat de blogging și tehnologie încă din 2009, Cosmin este aici să vă ajute să vă creșteți vânzările și productivitatea punând tehnologia la treabă pentru dumneavoastră.

Suport-Clienti
Mergeți sus